فردا هنوز نیامده است.....

صخره ی ســـــــ ஐﻬ ــــکوتـــ ๑۩۞۩๑ ـــــــــــ...

بخونـــــــ ،بفهمــــ ، یادبگیر،نظربدهــــ

فردا هنوز نیامده است.....

 

هر روز صبح وقتی چشمانم را باز می‌کنم به خودم می‌گویی:

 

قدرت آن را دارم که روزم را شاد یا غمگین سازم،



حق انتخاب با من است...

 

به یاد داشته باش،

 

امروز از دیروز مسن‌تر شدی و از فردا جوان‌تری...

 


اگر تنها یک لحظه برای رسیدن به رویاهایت باشد،


آن لحظه امروز است...

 


دیروز گذشت،

 


فردا هنوز نیامده است.....



 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت13:15---6 مرداد 1393

از اینکه بگویی: “دوســـتت دارم”
هرگز خجالت نکش
برخی واژه های کوچک
بـه اندازه ی یک انفجار بزرگ
تا ثیر گذارند…!!
پاسخ:ممنون آبجی مهتاب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, ] [ 18:57 ] [ ஜஇዢЯஇ ] [ ]