زمین تلخ

صخره ی ســـــــ ஐﻬ ــــکوتـــ ๑۩۞۩๑ ـــــــــــ...

بخونـــــــ ،بفهمــــ ، یادبگیر،نظربدهــــ

زمین تلخ

 

انگار حبس شدم تو یه اتاق شیشه ای که خودم نمیبینمش اخه فریادام به کسی نمیرسه اخه اشکامو کسی نمیبینه اخه دستامو کسی نمیگیره انگار حبسم کردن و گفتن محکومی به موندن تو زمین خدایا میدونم ناشکریه ولی طعم زمینت خیلی تلخ شده خیلیا تنهان

خیلیا الکی میخندن منم جزو اونام خدایا من فقط وقتی به ارامش می رسم که به تو برسم.....

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

masuomeh
ساعت11:00---3 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگتون خوب بود

لینکتون کردم شما هم لینکم کنید ممنون
پاسخ:لینکتون کردم ........


hooman
ساعت9:55---3 ارديبهشت 1393
سلام واقعا وبت محشره. خیلی خوشم اومد. باید همین طور ادامه بدی. اگه مایل به تبادل لینگی به منم سر بزن وخبر بده منم بلینگتمت

http://modern-pc.loxblog.com

--------------

http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی
پاسخ:ممنون عسیسم آره حتما تبادل لینک می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 9:29 ] [ ஜஇዢЯஇ ] [ ]