برا دل خودم

صخره ی ســـــــ ஐﻬ ــــکوتـــ ๑۩۞۩๑ ـــــــــــ...

بخونـــــــ ،بفهمــــ ، یادبگیر،نظربدهــــ

برا دل خودم

 

 

حرفـے نیست...!!!

خودم رایادداشت میکنم تا یادم نرود....!!!

اینجا مال من است...

اینجا تنها جایـے ست کـ از دغدغـها و قانونمندی ها فارغ می شوم ...

اینجا تنها جایـے ست کـ نیاز به توجیـ ندارم...

اینجا تنها جایـے ست کـ آرامم... اینجا مال من است...

هـے رفیق ..

من خسته ام...

اینجا تنها قلمرو بی چون وچرای من است!

در برابر تمام سیاهی های جهان

اینجا همان نقطه ی روشن است...برای من

 

 

من پچه نیستم می فهمم و اینقدر عقل و شعور دارم

که رفتار دیگران رو با خودم درک کنم  بد نبودم

 و برای هیچ کس از ته دل بد نخواستم ولی نمی دونم

 چی شد؟؟؟وقتی آدم حس میکنه در مقابل رفتار  دیگران

 کم  آورده دیگه نمی تونه طاقت بیاره خدا من از همه چی

 می ترسم ونمی دونم چه طوری بتونم تو این دنیای نکبتی

 زندگی کنم  خدا جونم   با همین سن کمم چیز هایی رو

 تو جامعه  دیدم و شنیدم  که خیلی از حس کردن این معضلات ناتوانن 

من...!!! دختری  از دیار ایران امروز می نویسم تا شاید

  لحظه ای از غم و غصه گذر کنم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 شهريور 1398برچسب:, ] [ 10:24 ] [ ஜஇዢЯஇ ] [ ]